את מה לא ידעת על מתיחת פנים ואזורים שונים בגוף באמצעות חוטים

מתיחת פנים ואזורים שונים בגוף באמצעות חוטים

הליך מתיחת פנים ואזורים שונים בגוף באמצעות חוטים או הרמת חוטים הוא אלטרנטיבה מינימלית פולשנית לניתוח מתיחת פנים. מרימי הברגה טוענים כי הם מהדקים את עורכם על ידי החדרת חומר חוט ברמה רפואית לפנים ואז "משיכת" העור מעלה על ידי הידוק החוט. ניתן לבצע הליך מתיחת פנים ואזורים שונים בגוף באמצעות חוטים תוך 45 דקות, ואם תרצה בכך תוכל לחזור מיד לעבודה לאחר מכן. מציאת ספק מאומן ומורשה היא המפתח להרמת חוטים בטוחה ויעילה.

אז מה זה הרמת חוט?

מתיחת פנים ואזורים שונים בגוף באמצעות חוטים הוא סוג של פרוצדורה שבה משתמשים בתפרים זמניים לייצור "הרמה" עדינה אך גלויה בעור. במקום להסיר את עור הפנים הרפוי של המטופל בניתוח, המנתח הקוסמטי פשוט מושעה אותו על ידי תפירת חלקים ממנו. יש בכך כדי למשוך מעט את העור לאחור ולכן להרים ולהדק את הפנים.
הרמת חוטים קיימת מאז שנות התשעים מקור מהימן, אך חידושים בחומר המשמש להרמת הברגה הובילו לעלייה בפופולריות בשנים האחרונות.

המועמד האופייני להרמת חוטים הוא בשלהי שנות ה -30 המאוחרות לתחילת שנות ה -50. אדם שבדרך כלל נמצא במצב בריאותי טוב ורק מתחיל להבחין בסימני ההזדקנות עשוי להרוויח יותר מכל מההשפעה העדינה של הרמת חוטים. מי שלא יכול לבצע מתיחת פנים כירורגית בגלל מצבים רפואיים שמסכנים את ההרדמה הכללית, עשוי לשקול הרמת חוט כאלטרנטיבה בטוחה יותר.

איך עובד מתיחת פנים ואזורים שונים בגוף באמצעות חוטים?

הליך מתיחת פנים ואזורים שונים בגוף באמצעות חוטים פועל בשתי דרכים.

הראשון פשוט למדי. על ידי השחלת תפרים דקים וממיסים מתחת לעור שלך, הרופא מסוגל למשוך את עורך חזק סביב מצחך, צווארך או פלג גוף עליון.

"דוקרנים" בלתי נראים ללא כאבים אוחזים בעורך וודא שהחוט אוחז ברקמתך ובשריריך כאשר החוט נמשך בחוזקה. לאחר החדרת חוט תיל, התגובה הריפוי של גופך מופעלת. למרות שאתה לא נפצע מהחוטים מתחת לעור שלך, גופך מגלה חומר תפר וממריץ את ייצור הקולגן באזור הפגוע. קולגן יכול למלא פערים בעור הנפול ולהחזיר לגמישות צעירה יותר לפנים שלך.

אזורים ממוקדים ל-מתיחת פנים ואזורים שונים בגוף באמצעות חוטים

אנשים רבים בוחרים מתיחת פנים ואזורים שונים בגוף באמצעות חוטים,לאזורי פנים ש"שקועים" או נראים פחות מהודקים לאורך זמן. אזורים אלה כוללים:

  • לסתות.
  • קו מצח.
  • אזור מתחת לעין.
  • מצח.
  • לחיים.

מתיחת פנים ואזורים שונים בגוף באמצעות חוטים או הרמת חוט משמשים גם מקור מהימן להרים ולהדק שדיים, במיוחד לאחר הריון וירידה במשקל.

האם ישנם סיכונים או תופעות לוואי ל- מתיחת פנים ואזורים שונים בגוף באמצעות חוטים?

הרמת חוט או מתיחת פנים ואזורים שונים בגוף באמצעות חוטים,נחשבת להליך בסיכון נמוך, אך ישנן תופעות לוואי וסיכון לסיבוכים.

  • לאחר הרמת חוטים, לא נדיר לחוות את הדברים הבאים:
    סימון.
  • נְפִיחוּת.
  • מְדַמֵם.

כאב קל במקום הזרקת החוט.

יש סיכוי של 3 אחוזים לסיבוכים, כולל גמילה. סיבוכים אפשריים הם קלים וניתן לתקן אותם בקלות.

למה לצפות אחרי הרמת חוט

התאוששות לאחר הרמת חוטים מוצלחת היא מינימלית למדי. אמנם יתכן ונפיחות וחבורות נראות לעין, אך אתה יכול לחזור לעבודה מיד אם תרצה בכך.

לאחר הרמת חוטים תוכלו לחדש את השגרה הרגילה שלכם. אנחנו נמליץ ​​לך לא לשפשף את הפנים במרץ ולהימנע משינה על הצד שלך בשבועות הראשונים שלאחר ההליך. יומלץ לך גם להימנע מסאונות ומאימונים בעצימות גבוהה במשך השבוע הראשון לערך לאחר ביצוע הרמת החוטים.

לקבלת ייעוץ חינם עבור מתיחת פנים ואזורים שונים בגוף באמצעות חוטים לחץ כאן

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Telegram