5 שאלות ותשובות על ההליך מילוי עיצוב ועיבוי שפתיים

מילוי עיצוב ועיבוי שפתיים

חומרי מילוי עיצוב ועיבוי שפתיים הם זריקות המעניקות לשפתיים מראה שמנמן ומלא יותר. הזריקות מורכבות בעיקר מחומצה היאלורונית. לפעמים בוטוקס שפתיים נעשה להשפעה דומה, אבל זה לא נחשב חומר מילוי עורי.
חומצה היאלורונית היא נגזרת סוכר המצויה באופן טבעי בגופך בעלת היכולת להחזיק עד פי 1000 ממשקלה במים. ומסיבה זו, הוא מושלם הן לחות לעור והן לגידול שפתייך (או לחיים, סנטר, לסת וכו '). חומצה היאלורונית היא גם סוג המילוי המועדף על מראה טבעי יותר ויכולתו להתמוסס לאורך זמן או בעזרת העור שלך.

הליך מילוי עיצוב ועיבוי שפתיים לוקח מספר דקות בלבד והוא פולשני מינימלי. עם זאת, ההליך אינו קבוע ותצטרך לקבל זריקות עתידיות על מנת לשמור על מצבה שמנמנה. ייתכן שיש לך נפיחות או רגישות וחבורות לאחר ההליך, אם כי תופעות הלוואי צריכות להיות קלות. טיפול לאחר מילוי שפתיים ניתן לניהול. אם אינך בטוח אם ההליך מתאים לך, זה עוזר להיות מודע למה לצפות במהלך הטיפול לאחר הטיפול.

כמה מהשאלות ותשובות על השאלות הנפוצות להליך מילויעיצוב ועיבוי שפתיים תמצאו כאן!

היתרונות של מילוי עיצוב ועיבוי שפתיים:

בעוד שמילוי שפתיים הפך להיות שם נרדף להפחתת הנפח, יש להם מספר יתרונות אחרים.

  • מוציא צורות שפתיים אי-סימטריות.
  • מוסיף מלאות טבעית לאזורים הרצויים.
  • מפחית את מראה הקווים הדקים בשפתיים ובאזור הפה שמסביב.
  • ניתן להתאמה אישית על פי צרכים ורצונות.
  • מציע תוצאות זמניות.

כמה זמן נמשכות זריקות מילוי עיצוב ועיבוי שפתיים?

באשר לכמה זמן ממלאים מילוי השפתיים, זה תלוי בכמה שהמטופל מקבל, בחילוף החומרים שלו, בשמנמנות הרצויה ובמוצר בו משתמשים, אך בדרך כלל ניתן לצפות לכל מקום בין שישה חודשים לשלוש שנים, בממוצע. אמנם, ברצינות, זה אחד מאותם דברים שהקילומטראז' שלך באמת משתנה. חלקם עשויים להזדקק למילוי חומרי המילוי שלהם לאחר שישה חודשים, ואחרים עשויים להיות בסדר זמן רב יותר.

האם תהליך מילוי עיצוב ועיבוי שפתיים מכאיב ?

כל חומרי מילוי החומצה ההיאלורונית מגיעים מעורבבים עם לידוקאין (תרופה קהה), אך הרופא יכול להקהות את האזור סביב שפתייך באמצעות גוש עצבי שיניים או שאתה יכול לבחור בקרם קהה מקומי. לאחר שתיהיה קהה, תרגיש קצת דוקרני, לחץ קל וסוג של פעימה פעימה, אבל זה לא אמור להיות כואב מדי אם אתה קהה.

מה לא כדאי לעשות לאחר תהליך מילוי עיצוב ועיבוי שפתיים?

תרצה להישאר מחוץ לחדר הכושר לפחות 24 שעות. כדאי גם להימנע מפעילויות המגבירות את זרימת הדם לפנים שלך, כמו למשל לקבל עיסוי או פנים או ביצוע עמידות ראש, שיכולות רק להוסיף לנפיחות. דבר נוסף שיש לזכור: סביר להניח שתהיה קצת נפוח ו / או אדום לאחר הטיפול שלך, כך שזה לא רעיון רע שיהיה לך חבילת קרח בהישג יד ולשתות הרבה מים.

האם מילוי עיצוב ועיבוי שפתיים מותח את שפתייך לצמיתות?

למרות מה שאתה יכול לחשוב, השפתיים שלך לא יהפכו לשקיות עור מנופחות ומנופחות לאחר שהמילוי שלך מתמוסס. להיפך, הזרקת שפתייך בעקיפין מעוררת את ייצור הקולגן שלך כאשר המחט תוקעת את עורך, כך ששפתייך אכן יכולות להישאר מעט יותר גדולות לאחר זריקות.

כמה מהר אשים לב לתוצאות מילוי עיצוב ועיבוי שפתיים ?

תראה תוצאות מיידיות לאחר הטיפול במילוי העור. לא נדרש זמן החלמה לאחר טיפול במילוי העור ואתה יכול לחזור לפעילות היום יומית מיד. לאחר הטיפול יתכנו רגישות, אדמומיות ונפיחות באתר, זה נורמלי מאוד ויתפוג, בדרך כלל תוך מספר ימים.

לעוד שאלות ולהתעניינות בתהליך מילוי,עיצוב ועיבוי שפתיים אפשר לצור איתנו קשר לעוד מידע מעמיק ולמתן מענה וזימון תורים לחץ כאן


Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Telegram