3 הליכים! לפני במהלך ואחרי הטיפול ב-בוטוקס

בוטוקס

החלטנו לתת את המענה המבוקש והנדרש ללקוחות המתעניינים בטיפולי בוטוקס בדרך המנוסחת והפשוטה ביותר על אופן הטיפול ועיקורו.

זריקות בוטוקס מצוינות בעיקר בזכות היכולת להפחית את הופעת קמטי הפנים. הם משמשים גם לטיפול במצבים כגון עוויתות בצוואר (דיסטוניה צוואר הרחם), הזעת יתר ,שלפוחית ​​השתן פעילה יתר ועין עצלה. זריקות בוטוקס עשויות גם לסייע במניעת מיגרנות כרוניות.

הזרקות בוטוקס חוסמות אותות כימיים מסוימים מהעצבים, בעיקר אותות הגורמים להתכווצות השרירים. השימוש הנפוץ ביותר בזריקות אלה הוא הרפיה זמנית של שרירי הפנים הגורמים לקמטים במצח ומסביב לעיניים. זריקות בוטוקס משמשות גם לטיפול במצבים המשפיעים על תפקוד הגוף. דוגמאות מכילות:

1. דיסטוניה צוואר הרחם. במצב כואב זה, שרירי הצוואר שלך מתכווצים באופן לא רצוני וגורמים לראשך להתפתל או להפוך למצב לא נוח.
  2. עין עצלה. הגורם השכיח ביותר לעין עצלה הוא חוסר איזון בשרירים האחראים על מיקום העין.
  3. התכווצויות שרירים. מצבים נוירולוגיים מסוימים, כמו שיתוק מוחין, עלולים לגרום לגפיים שלך להיכנס לכיוון המרכז שלך. במקרים מסוימים, ניתן להירגע בשרירים מכווצים אלה באמצעות זריקות בוטוקס.
  4. הזעת יתר. במצב זה, הזעת יתר מופיעה גם כאשר הטמפרטורה אינה חמה ואינך מאמץ.
  5. מיגרנה כרונית. אם אתם סובלים ממיגרנות יותר מ -15 יום בחודש, זריקות בוטוקס עשויות לסייע בהפחתת תדירות כאבי הראש.
  6. הפרעה בתפקוד שלפוחית ​​השתן. הזרקת בוטוקס יכולה גם לסייע בהפחתת בריחת שתן הנגרמת על ידי שלפוחית ​​השתן.7.עוויתות בעיניים. זריקות בוטוקס עשויות לסייע בהפגת כיווץ או עוויתות שרירים סביב העין.

דר.בריק מסביר לנו-  הזרקת בוטוקס הינה בטוחה כאשר מבוצעת על ידי רופא מנוסה. והוא מוסיף ואומר: "תבחרו את הרופאה המטפל שלכם בזהירות רבה" יש להשתמש ב-בוטוקס רק בהשגחת רופא. חשוב להניח זריקות בדיוק על מנת למנוע תופעות לוואי. טיפול ב- בוטוקס יכול להיות מסוכן אם הוא מנוהל באופן שגוי. בקש הפנייה מרופא הטיפול הראשוני שלך או חפש רופא המתמחה במצבך ובעל ניסיון במתן טיפולי בוטוקס.

ד"ר בריק מוסיף "רופא מיומן ומוסמך כראוי יכול לייעץ לך בנוגע להליך ולעזור לקבוע אם זה מתאים ביותר לצרכים ולבריאות שלך."

עם זות אספנו לכם את התופעות הלוואי וסיבוכים אפשריים כוללים:

• כאב, נפיחות או חבורות באתר ההזרקה.
  • כאב ראש או תסמינים דמויי שפעת.
  • עפעפיים נפולות או גבות מעוקלות.
  • חיוך עקום.
  • יובש בעין או קרע יתר.

מה לצפות?

לפני ההליך

רוב האנשים לא חשים אי נוחות רבה במהלך ההליך. אך יתכן שתרצה שהעור שלך יקהה מראש, במיוחד אם כפות הידיים או כפות הרגליים שלך מטופלות בגלל הזעת יתר. הרופא עשוי להשתמש באחת או יותר מהשיטות השונות הקיימות כדי להרדים את האזור, כגון הרדמה מקומית, קרח והרדמת רטט, המשתמשת בעיסוי להפחתת אי נוחות.

במהלך ההליך

הזרקות בוטוקס מבוצעות במרפאה. דר.בריק משתמש במחט דקה כדי להזריק כמויות זעירות של רעלן בוטולינום לעור או לשרירים. מספר הזריקות הדרוש תלוי בגורמים רבים, כולל היקף האזור המטופל.

לאחר ההליך

אין לשפשף או לעסות את האזורים המטופלים במשך 24 שעות. זה עשוי לסייע במניעת התפשטות הרעלן לאזור אחר. אתה יכול לחזור לפעילות הרגילה שלך מיד לאחר ההליך.

ההשפעות מבוטוקס יימשכו 3 עד 6 חודשים. כאשר פעולת השריר חוזרת לאט לאט, הקווים והקמטים מתחילים להופיע מחדש ויש לטפל בהם שוב. הקווים והקמטים נראים לעיתים פחות חמורים עם הזמן מכיוון שהשרירים מתכווצים.

ליעוץ והכוונה לחץ כאן