חיזוק השיער באמצעות פלזמה PRP. מה זו פלזמה ולמה זה שווה את הטיפול!

חיזוק השיער בשיטת פלזמה PRP

אז למה חיזוק השיער בשיטת פלזמה PRP חשוב? פשוט כי השיער הינו הביטחון עצמי של רובנו. ומי לא נסה לחוות נשירה וחולשה של שער שלו הוא אינו יודע כמה זה כיף מבחינת מראה שיהיה לנו שיער חזק וכמה זה חשוב לבריאות הקרקפת של הראש והעור.

בדרך כלל (52%) מהאנשים בישראל סובלים נשירה גברים (45%) ונשים (32%) הסטטיסטיקה אומרת.

הרבה מוסדות של שיקום לשיער והשתלות נפתחו דלתותיהם בעשור האחרון כי ישנה התעוררות גדולה לבני האדם במיוחד מהם הגברים, על מראה השיער שלהם ורמת החוזקה שלו. נשים לעומת גברים היה להם את האופציה והצומת לב לדאגה לשיער שלהם כל הזמן. מוסדות ומספרות שכן נותנים את המענה לחולשות השיער ובעיות כדומה, בכללי ההתעניינות של התעשייה העולמית בענייני טיפולי שיער ושיקום שלו לא הייתה בצד של הגבר.. כי הגבר לא היה הלקוח.

היום גברים ונשים יחד הגיעו למסקנה יחד ששני המינים יש להם את האותה הרגשה לגוף, בגלל זה התפתחו הרבה טיפולים וטכניקות לטיפול בבעיות חולשת השיער וחיזוקו.

בגלל הבקוש וההיצע ההמוני לטיפולים כאילו בשני העשורים האחורים. פותחו הרבה עסקים וטכניקות חדשות לטיפול בנשירת השיער וחיזוקו.

הרבה מהטכניקות האילו הם "fake product" מוצר לא נותן את המענה לאורך תקופה ומחזק את החולשה אלא, או פתרון למעט זמן אן פתרון דמיוני.

והרבה מהטכניקות האילו נותנים את העזרה להחזרת ושיקום השיער,אבל! טכניקה אחת מתמידה ומנצחת מתבססת על המידע שמבוקר מכל הרופאים ובתעשיית הרפואה שהינו המוצר והחומר הפעיל המושלם לחיזוק השיער עד כדי כך החזרתו לצמיחה מחדש.

מהו ומה התהליך שעומד מאחורי חיזוק ה שיער בשיטת פלזמה PRP  

 חיזוק השיער בשיטת פלזמהPRP הוא הליך רפואי שאינו כירורגי בו מזרקים פלזמה מרוכזת ועשירה בגורם גדילה וחומרים מזינים המופרדים מהדם שלך לחלקים בקרקפתך הזקוקים לצמיחת שיער.
זוהי דרך בטוחה ויעילה להפוך נשירת שיער ולהפעיל צמיחת שיער חדשה. בזמן ההכנה לטיפול,דגימת הדם שלך תימשך וצנטריפוגה כדי להפריד בין מרכיבים שונים בדם בהתבסס על צפיפותם כמו כדוריות הדם האדומות, פלזמה דלה בטסיות ופלזמה עשירה בטסיות.

מי יכול להרוויח מ- חיזוק השיער בשיטת פלזמה PRP?

 חיזוק השיער בשיטת פלזמה PRP יכולות להועיל למגוון רחב יותר של אנשים ממה שחשבתם בתחילה. זריקות פלזמה אלה עשירות בטסיות ויכולות לעזור לקבוצות הבאות:

– גם גברים וגם נשים. מדברים בהרחבה על התקרחות גברית ודילול שיער, אך לעתים קרובות נשים לא זכות לאותה תועלת של מידע נרחב. העובדה היא שגם נשים יכולות לאבד שיער בגלל מספר גורמים שונים.

– הסובלים מהתקרחות אנדרוגנית או צורות אחרות של התקרחות. זה ידוע גם בשם התקרחות גברית / נקבה. זהו מצב תורשתי שמשפיע על כ -80 מיליון איש בארצות הברית בלבד.

– טווח גילאים גדול של אנשים. ניסויים קליניים מצליחים רבים נבדקו עם אנשים בגילאי 18 עד 72.

– הסובלים מנשירת שיער בגלל רמות מתח גבוהות. מכיוון שמצב זה אינו כרוני, ניתן לטפל בו די בקלות.

– אלו שחוו לאחרונה נשירת שיער. ככל שנשירת השיער התרחשה לאחרונה, כך גדלים הסיכויים לתקן אותה לפני שיהיה מאוחר מדי להזרקות. -בעלי שיער דליל או מקריח, אך אנשים לא קירחים לחלוטין.(חיזוק שיער בשיטת פלזמה) נועדו לעבות, לחזק ולצמוח שיער מזקיקים שעדיין מתפקדים, אולם חלש זה עשוי להיראות.

כיצד מתבצע ההליך של חיזוק השיער בשיטת פלזמה PRP.

הזריקות נעשות בשלושה שלבים:

  1. בכדי לעשות חיזוק השיער בשיטת פלזמה PRP, הדם שלך נשאב וככל הנראה מהזרוע שלך.
  2. דם זה מושם אז לצנטריפוגה כדי להסתובב לשלוש שכבות: פלזמה עשירה בטסיות, פלזמה דלה בטסיות ותאי דם אדומים. השימוש ישמש, והשאר יושלך.
  3. לאחר מכן בכדי להשלים את חיזוק השיער בשיטת פלזמה PRP מזריקים את זה או "זריקת דם" לקרקפת בעזרת מזרק לאחר שמורחים חומר הרדמה מקומי.


חיזוק השיער באמצעות פלזמה אינו דבר מסוכן לגוף.. אחרת אם הטיפול נעשה על ידי מטפל לא מקצועי במינונים ובהזרקה נכונה. ד"ר בריק מאפשר לכם לבחון אותו, טיפולי יופי כמו טיפולי פנים ושיער הם אומנות. אתה צריך להיות אומן ובעל ריכוז והבנה לגוף המטופל בשביל להוציא את התוצאות המקסימאליות בתגובה של הגוף של המטופל עם הטיפול.

לקבלת ייעוץ חינמי עבור חיזוק השיער בשיטת פלזמה PRP  לחץ/י כאן

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Telegram