מה שאתה צריך לדעת על פיסול האף. כירורגי או ללא כירורגי?

פיסול אף

האם ידעת שלוקח לאף החלומי שלך פחות מ-45 דקות שיתקיים?

בפיסול פנים, אנו יכולים כעת לעשות פיסול האף במילוי עור עורי של חומצה היאלורונית כדי לפתור מגוון בעיות באף, כגון:

  • תקן גבנון גב, מה שהופך את האף למראה קטן וישר יותר.
  • בנה את גשר האף אם הוא מאוד רדוד.
  • תקן אופטית סטיית מחיצה.
  • הרם את קצה האף בעזרת טיפולים שאינם ניתוחיים.
  • לא פולשנית, הפיכה ועם תוצאות צפויות יותר, עבודת האף שאינה כירורגית היא עבור אנשים המחפשים אלטרנטיבות שאינן ניתוחיות לניתוח אף.

אם אתה שוקל עבודת אף מכל סוג שהוא, כדאי ללמוד יותר על האפשרות הלא ניתוחית, כיצד היא משתווה לניתוח, ואם זה הבחירה המתאימה לצרכים שלך.

מהוא ניתוח אף לא ניתוחי?(פיסול האף)

אולי שמעת על פיסול האף ללא ניתוח הידועה בכינויים "עבודת אף נוזלי" או "15 דקות באף". 
 ניתוח אף לא ניתוחי הוא למעשה הליך מילוי עורי שמשנה את צורת האף שלך.

הליך זה אידיאלי לאנשים המעוניינים להחליק גבשושיות באף או לגרום לו להראות פחות זוויתי אך אינם מוכנים לפיתרון קבוע, או חוששים מהסיכונים וזמן ההחלמה הכרוך בניתוח אף מסורתי.

מעבר מתחת למחט הוא בהחלט פחות מסובך מאשר לעבור מתחת לסכין לעבודת אף, אך שינוי צורת האף לעולם אינו נטול סיכון. מאמר זה יכסה את העלויות, ההליך, ההתאוששות והיתרונות והחסרונות של ניתוח אף נוזלי.

איך זה עובד?

פיסול האף משתמש במרכיבי מילוי עורי כדי לשנות את צורת האף שלך.

מרכיב הזרקת דמוי ג'ל (חומצה היאלורונית) מוחדרת מתחת לעור באזורים שבהם ברצונך ליצור קווים או נפח חלקים יותר. לפעמים משתמשים גם בבוטוקס.. מרכיב המילוי מתמקם במקום בו הוא מוזרק בשכבות העור העמוקות יותר ומחזיק בצורתו. זה יכול לשנות את מראה האף שלך בין 4 חודשים ל -3 שנים, תלוי בעור שלך, בתוצאות הרצויות שלך ובמרכיב המשמש.


השוני של פיסול האף לעומת הניתוחים.

תהליך ניתוח אף שאינו כירורגי (פיסול האף) שונה במידה ניכרת מהתהליך. במהלך ניתוח אף כירורגי, המנתח שלך בדרך כלל יעניק לך הרדמה כללית, כך שאתה תישן לגמרי. במהלך ניתוח אף נוזלי, ייתכן שתקבל חומר הרדמה מקומי כדי להקל על הטיפול, אך בדרך כלל רק אם תבקש זאת.

חתכים הם חלק הכרחי מניתוחי ניתוח אף. תלוי בסוג ההליך, החתך עשוי להיעשות ממש מתחת לנחיריים שלך, בצד החיצוני של האף, או שכל החתכים עשויים להתבצע בחלק הפנימי של האף שלך.
 אין צורך בחתכים במהלך פיסול האף או ניתוח אף נוזלי.

האם יש סיכונים ב- פיסול האף שאתם צרכים לדאוג עליהם?

כמו כל הליך קוסמטי, אף פיסול אף שאינו ניתוחי טומן בחובו סיכונים מסוימים.
"ניתן להפחית את הסיכון לסיבוכים לאחר ניתוח אף נוזלי על ידי עבודה עם מנתח בעל ניסיון בהליכי אף ומומחיות בעבודה עם חומרי מילוי.

ד"ר בריק אומר וממשיך:

אם האדם שמבצע את ההזרקות לא ממקם את המילוי בדיוק במקום הנכון, קיים סיכוי שהחומר יפריע לזרימת הדם, ואולי יגרום נזק לאורך זמן לעור. למרבה המזל, כאשר ההליך מבוצע על ידי כירורג מיומן, הסיכון להזרקות שלא הוחלף הוא נדיר מאוד.

אף, פיסול האף לא ישבש את חייך כמו ניתוח, ראוי לציין כי חבורות ונפיחויות זמניות סביב האף הן תופעות לוואי. הרופאה עשוי להמליץ ​​על שימוש בקרח כדי לשמור על הנפיחות. אם חבורות קשות, ייתכן שתוכלו לכסות אותו באיפור עד שהוא יעלם.

לקבלת ייעוץ חינמי עבור פיסול האף  לחץ/י כאן

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
WhatsApp
Telegram